- Denizcilik Sektörüne Yönelik İki Önemli Kurs; Rutin ve Acil Durum Yük ve Balast Operasyonları Simülatör Eğitimi ile Gemi Manevrası Simülatör Eğitimi Kursları Tamamlandı
- Merkezimiz, Sağlık Bilimleri Fak. ve O.B.B. İşbirliğinde Hayata Geçirilen 3. Yaş Üni ve 2. Anne Üni Projeleri Tamamlandı
- Üniversitemizde 3 Gün Sürecek Gençlik Semineri Eğitimleri Başladı
- Ordu Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğünde "Çocukla Etkili İletişim" Konulu Seminer Programı Düzenlendi
- Merkezimiz ÇAMSAN Fabrikasını Ziyaret Etti
- Merkezimizin 2. Sanayi Sitesi İşletme Kooperatifine Ziyareti
- Merkezimizin Aralık Ayı Danışma Kurulu Toplantısında Üyelerimiz Bir Araya Geldiler
- "Profesyonel Şan Teknikleri ve Ses Eğitimi Programı" Kursu Başarıyla Gerçekleştirildi
Üniversitemizde Narko Gençlik Seminerleri

Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürlüğü ile Ordu İl Emniyet Müdürlüğü iş birliği çerçevesinde 27.05.2024-30.05.2024 tarihleri arasında üniversitemizde madde bağımlılığı farkındalığı "Narko Gençlik Seminerleri” eğitimi gerçekleştirilmiştir. Ordu İl Emniyeti Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü Narko Rehber yetkilisi Erhan DEMİRCİ tarafından sunulan program; üniversitemiz birimlerinde çalışan akademik, idari personel ve eğitim-öğretim hayatını sürdüren öğrencilerimize yönelik, uyuşturucu ve madde bağımlılığı konusunda koruyucu ve önleyici bilgilerin aktarıldığı farkındalık eğitimleri şeklinde yürütülmüştür. Seminerlerde, madde bağımlılığının yanısıra cezai süreçleri hakkında da bilgiler verilmiştir. Katılımın yoğun olduğu seminerlerin sonunda Erhan DEMİRCİ’ye teşekkür belgesi takdim edilmiştir.
ODÜSEM
































