SÜREKLİ EĞİTİM UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ

Merkezimizin Haziran Ayı Danışma Kurulu Toplantısı Yapıldı

Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürlüğü'nün 2026 yılı faailiyetlerinin görüşüldüğü  "Danışma Kurulu Toplantısı", Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Derya BOSTANCI'nın katılımlarıyla 23/06/2026 tarihinde gerçekleştirilmiştir. Toplantıya, Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürü Prof. Dr. Kemal SAYLAN ve danışma kurulunda görevli öğretim üyeleri ile kamu kurum ve kuruluşlarından üye olan temsilciler katılmışlardır. Toplantıya katılan üeyelere, merkezin 2026 yılı ilk yarıyılındaki faaliyetleri hakkında bilgilendirme sunumu yapılmıştır. Sunumun ardından danışma kurulu üyeleri, merkezimiz bünyesinde yapılması planlanan eğitim ve etkinlik faaliyetleri hakkında görüşlerini bildirmişlerdir.

ODUSEM


Eklenme Tarihi : 23-06-2026 21:48:51